Tuesday, July 12, 2011

::Fruit Tempatan::

Assalamualaikum pembuka bicara..
hari ne nak mule cerita..
bukan cerita tentang cinta..
tetapi cerita pasal buah favourite kita..:)

Aku g memane je aja je buah durian di jual di kiri kanan jalan, baunye wah bezt sekali, dah bau bezt ape tah lagi rasenye yang enak dan lazat yang disukai ramai, cakap pasal disukai ramai ada  juge orang yang tidak menyukainye..ruginye pada yang tidak suke tu,;p

sungguhpun aku peminat buah tempatan tu tidakla sampai beli lagi setakat ne, teringin nak makan dan kene pada musimnye aku p umah pak lang je, umah dalam dusun tu, hoho..bezt 2,

Pondok yang dibuat khas untuk beristirehat, menikmati kelazatan durian dengan deruan bunyi kereta, lori dan moto..maklumlah berhampiran jalan raya, sempat je aku menyinggah kt umah pak lang ne nak mkn buah pas balik dari tampin, alhamdulillah ada rezeki aku makan buah yang sedap tu :)

sedap sambil menjilat jari makan buah tu hee, makan beramai2 pasti lagi seronok ..makan hari2 pun xpe,
 ^_^

0 comments: