Wednesday, July 20, 2011

Menanti Kamu ^_^

Saya menantikanmu..lama sudah kite xjumpe sejak kite berpisah dek kerana continue study di tempat orang, jadi perantau kite awak, sedih saya awak..lagipun awak dah duk jauh dari bumi gemencheh ne kan, x dapat jumpa  macam dulu lagi..

awak kat perak, saya kat kedah, x dapatla kite jumpe selalu, ne pun kte dh 2 taun kite tak jumpe2 lagi, dulu kite dudukk dekat dapat selalu jumpe, saya p umah awak, awak p umah saya, selalu jugak kite kongsi cerite suka duka bersama kan, saya happy and sedih pun awak still ada bersama sy, dekat awakla saya luahkan segala2nya, begitu jugak awak kan...rindu time tu awak!! =(

ingat lagi rumah saya belakang rumah awak,asal tibe malam je pasti saya jerit panggil awak and awak pun cam2 jugak akan panggil saya, sekarang semuanya dah tiada lagi dan hanya tinggal kenangan je kan awak...

kite p tuisyen sama2 dulu naik basikal, p sekolah pun sesama, jalan berdua macam couple,hee..
bezt time tu, dok dalam kelas pun sebelah2, x boleh pisah,

Dari form 4 sampai la upper 6 kite dok sesama sebelah2, macam2 cerita antara awak and saya tergelak2 sampai xlarat nak bercerita, beztnye time 2..=)


Dulu sebelum saya kenal awak saya cakap awak macam sombong, awak pun sama cakap saya sombong, rupe2nya kite tak camtu, kamcing lagi jadi satu kepala, dari citu mulenye keakraban persahabatan kite kan awak..awak la satu2nya bestfriend saya  yang mana agama, bangsa, dan keturunan  xsama tetapi warna kulit awak cerah dari saya..heee, awakla bestfriend terbaik saya..thanx awak KOMATE a/p MURUGIAH..

saya menantikan kehadiranmu di sini....weee,  ^_^

nak cerita panjang lebar dengan awak..
nak sakat2 awak..
nak gelak2 dengan awak..
nak kongsi cerita sedih dengan awak...
and semuanya la....=)


~FRIENDSHIP FOREVER~
               (*_^)

0 comments: