Tuesday, July 12, 2011

Mengisi Lompang-Lompang Maseku...^_^

Time cuti nak balik umah...dah dok umah boring plak..huhu, macam2 aku ne banyak je complain..hee, ntah pape..tp okla dapat keje sekarang ne takla boring sgt..terisi jugak mase2 ku..heee, duduk rumah bebulan2 maun tak gilenye..duduk umah je..huhu,cam kesian pun ad..hohoho, nasib bekla destinasi yang boleh di tuju banyak xla aku keboringan..;p


Hujung miggu je br dapat keluar dgn tenangye..huhu, 2 je aku rase masa yang sesuai untuk keluar..hari2 len sekolah and waktu bekerja bagi penghuni2 rumah ne...hohoho, cuti lama macam2 idea cube dikeluarkan daripada otak ne supaya ada la perkara yang boleh dibuat...


tiada idea sebenarnye nak taip ne..hoho, ne je idea yang ada setakat ne 4 aku taip bagi mengisi entry2 aku malam ne sebelum aku tido..huhu, alhamdulillah sehingga hari ne ada kesempatan lagi Allah beri bagi menikmati kehidupan di dunia ne yang banyak pancarobanye..ujian dan dugaan tetap ada Allah turunkan kepada kite bagi menguji kesabaran dan ketabahan hati kite sebagai hambaNye..Semoga hidup kite sentiasa diberkati oleh Allah swt..Ameen.


Sebelum tido ne ingin juga aku ingatkn diri aku terutamnya baca doa..baca doa tido..
- bace surah al-ikhlas (3x)
- selawat (3x)
- instighfar (3x)
-zikir  subhanaAllah,walhamdulillah......(3x)


Semoga hari esok lebih baik dari hari ne....:)
nite...^_^
assalamualaikum...

0 comments: