Sunday, August 21, 2011

::Rest For One Day:: :)

Assalamualaikum wbt..

Hari ne mengambil kesempatan merehatkan diri meluangkan masa bersama keluarga ke melaka..kedai tutup untuk sehari ne je..:)

Menghilangkan penat seharian bekerja berjalan ke melaka, bukan menghilangkan penat namanya. menambahkan penat lagi adla..huuuu, tapi xpe saat dan detik bersama keluarga adalah begitu indah..:), love it..

berbuka puasa di luar bersama keluarga di samping mencari kelengkapan raya 
yang masih tidak mencukupi..sebagai driver penumpang ajak kita la yang pi bawak depa..huuu,kalau tidak siapa lagi yang nak bawakan kami kan..

Syukur alhamdulillah memiliki lesen kenderaan sendiri, mudah dan senang untuk ke mana-mana tanpa mengharapkan orang lain, sehari dua bolehla orang tumpangkan kita, jika selalu marahla plak orang nanti..huuu

Dah ada lesen dapatla bawa keluarga ke mana-mana tempat yang ingin di tuju, p beli barang, shopping, jenjalan semuanya lepas, alhamdulillah..syukur pada Allah.

puas hati drive sendiri..huuuu, nak pi mane, nak balik kol berape, ikut time sendiri..bezt tu..huuu,lau pi ajak driver just dapat pi tempat-tempat yang terhad je..kalau pi sendiri bak kata orang unlimited..huuu,ikut suka..;p

sekian dahulu..assalamualaikum, :)

0 comments: